pühapäev, 5. märts 2017

Eluolu

Göttingeni saabusin strateegiliselt neljapäeva õhtul, et vajadusel saaks reedel juba mingeid asju ajada ning nädalavahetusel rahulikult sisse elada. Õnneks ootaski mind bussijaamas Svenja, kes mind uude koju juhatas. Päeval oli ta juba võtmed ära toonud, nii et sellega läks kõik hästi. Kindlasti põlete uudishimust, kus ma siis nüüd õigupoolest elan?


Selline on minu tagasihoidlik kodu järgmiseks pooleks aastaks

Olgu, väike nali. Tegelikult elan hoopis hubasemas kohas.


Selliseid majakesi on siin päris palju, kokku kutsutakse seda Studentendorf - tudengiküla. Minu koduke asub Göttingeni kesklinnast ja ülikooli kompleksist umbes kahe kilomeetri kaugusel väikese mäekese jalamil. Mulle see asukoht sobib, sest minu toa aknast paistab isegi natukene mägesid. Kohalikele pole need muidugi midagi, aga labidaga löödud Eestimaalt tulles kosutavad hinge juba sellisedki künkad. Minu majapooles on kokku 12 tuba, kus igas on üks elanik. Majal on kaks korrust, mina olen ülemisel.

Minu toa uks on pildil paokil
Vasakult läheb trepp üles minu tuppa ja toa all asub ühisruum, paremale jääb üks vannitubadest

Esikus on ka minu isiklik postkast, kuhu võite mulle kirju saata

Kamba peale jagame kahte vannituba/WC-d


ning ühte ühisruumi ja kööginurka koos kõige vajalikuga. Õnneks ma siiski potti-panni kotti ei surunud - siin on neid piisavalt.


Kõigil on üks lukustatav kapp kuivainetele.
Kaart tähistab muidugi seda, kust selle maja elanikud pärit on. Juba sain ühele Hiina tüdrukule selgitada, kus Eesti asub.

Ning viimaks - minu tuba





Minu meelest on see päris hea variant, et vähemasti kraanikauss on siiski toas. Saab hambapesu ja teevee juba toast kätte. Ühisruumi peame ise korras hoidma (semestri alguses pidime ülesanded elanike vahel ära jagama), aga koridorid ja vannitoa-WC koristab koristaja. Jumal tänatud! Kogu elamise eest pean maksma 200€/kuus. Selle sees on siis kommunaalid, internet ja üür ehk minu meelest päris hea kaup. Esialgu hoiatati igal pool, et tehku ma avaldus ühiselamusse saamiseks võimalikult vara, sest kohti on väga vähe saadaval. Minu õudusunenägu oligi see, et pean hakkama viimasel hetkel eraturult koos jubeda bürokraatia ja üüratute hindadega elukohta otsima. Läks õnneks!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar